Maison Olfactif si Beautyceutic, noul concept de haute parfumerie si skincare inovativ, isi deschide primul magazin pe 1 februarie 2024 in Baneasa Shopping City, etajul 1, zona cinema si magazine sport. Evenimentul de lansare a reunit comunitatea iubitorilor de parfum, vedete si influenceri relevanti in zona de parfumerie. Cele doua branduri aduc clientilor o experienta olfactiva la superlativ si o linie de skincare de noua generatie.
Producția acestora se desfășoara după norme GMP Farmaceutice, sub standarde de cea mai înaltă calitate ISO 9001 și ISO 22716.
Maison Olfactif, emoție și lux selectiv pentru pasionații de parfumerie
Maison Olfactif este un concept total nou și se poate încadra cu lejeritate în zona parfumeriei de lux și pe piața din România, dar și din Europa. Casa de parfumuri a lansat 3 categorii de extracte de parfum cu totul aparte și buchete olfactive unice. Acestea se remarcă prin faptul că sunt macerate timp de peste 6 luni în mediu cu temperatura și lumina monitorizate constant.
Cele 3 categorii au și denumiri sugestive: „Les phéromonaux”, ,,Les émotionnels” și ,,Les suprêmes”. Fiecare categorie duce explorarea individuală olfactivă în zone diferite de trăiri ale celor ce iubesc parfumurile și care caută luxul selectiv în toate aspectele vieții lor.
Mai mult decât atât, fiecare parfum are un nume ce pare desprins dintr-un jurnal cinematografic și induce starea provocată de buchetul olfactiv.

„Les phéromonaux”
„Les phéromonaux” au în componență molecula patentată numita „Hedione” cu calități de influențare a stării de spirit demonstrate clinic prin studii ce au arătat că provoacă un răspuns diferențiat într-o regiune hipotalamică care este asociată cu eliberarea hormonală.
Cele 5 parfumuri trec experiența olfactivă printr-un registru emoțional, dar și artistic, purtând imaginația celui ce poartă aceste parfumuri prin zone ale picturii clasice sau prin simboluri ale literaturii considerate cândva interzisă, dar și prin trăiri intime secrete și captivante.
- ,,Amor sacro, amor profano” ce reunește note calde de iasomie, scorțișoară, căpșună, coacăz:
- ,,Dress code: naked” ce reunește note fresh de lămâie, mandarină verde, bergamotă, patchouli;
- ,,Rendez-vous avec le diable” cu note unice de vanilie, miere, iris;
- ,,Ménage à trois” reunește note dulci de iasomie, bergamotă, tuberoză ;
- ,,Bad boy meets his angel” ce reunește note unice de fum, șofran, cardamon, labdan.
- ,,Les émotionnels” sunt extracte de parfum care prin forța ingredientelor augmentează trăirile și emoțiile purtătorului sau purtătoarei.
Cele 5 parfumuri par să treacă printr-un registru olfactiv prețios un scenariu de scene personale ce ne-au trecut cu siguranță vreodată prin minte și pe care poate nu le-am exprimat.
- ,,Sin after dark: the revenge” cu note de violetă, iris, prună, iasomie, zambilă;
- ,,Crazy for you: the obsession” cu note de lămâie, grapefruit, clementină, bergamotă.
- ,,Money can’t buy love: the crush” cu note de frezie, prună, lămâie.
- ,,Fatal Dose: the happiness” cu note de cireșe confiate, lămâie, piper roz.
- ,,Toxic Touch: the dependence” cu note de violetă, iris, lămâie, portocală roșie.

,,Les suprêmes”
,,Les suprêmes” este categoria de parfumuri ce au în compoziție, pe lângă absoluturi și extracte rare, particule aur de 24K care au calitatea de a magnetiza ingredientele și de a le da o remanență și o valoare incomensurabilă.
Cele 5 parfumuri sunt fațete ale luxului absolut sau ale trairilor ce te consuma maxim emotional.
- ,,Adulther” cu note de scorțișoară, iasomie, lemn dulce.
- ,,Last night in Dubai” cu note de vanilie, ambra si labdan.
- ,,Escentric gold” cu note de Rose de Mai, vanilie, iris, patchouli.
- ,,Original sin” cu note de șofran, vanilie, scorțișoară .
- ,,Royal blood” cu note de piper roz, cardamon, iris.
Beautyceutic, inovația ultimă în skincare
Lansat încă de anul trecut in U.K. și primit excepțional de consumatorii britanici, Beautyceutic este un brand inovator de skincare. Acesta are la bază un concept unic aducând pe piața din România, anume conceptul de cosmeceutice. Astfel, brandul pune consumatorul pe primul loc și îi oferă libertatea și expertiza de a-și “formula” propriile produse pentru îngrijirea pielii.
Este un brand ce se adresează pasionaților de skincare și care sunt în căutarea personalizării produselor în regim impecabil de calitate.
Beautyceutic reunește 2 tipuri de produse: 6 formule fundamentale formulate cu active premium și testate dermatologic pentru tenuri sensibile (demachiant, toner, ser, ser pentru ochi, ulei, crema) și formule pure, concentrate (Beautyceutice) care targheteză țintit diferite nevoi ale pielii (estompare imperfecțiuni acneice, riduri, pete pigmentare, cearcăne,deshidratare etc.).
Pentru a va crea propria formula este suficient sa adăugați doar 1 picătura din Beautyceutic-ul ales la fiecare 3 pompițe de formulă fundamentală.
Atât produsele de skincare, cât și parfumurile se încadrează în cele mai înalte standarde internaționale de calitate, brand-ul fiind orientat către o experiență premium a clientului. Fiecare client ce va experimenta extractele de parfum Maison Olfactif sau își va răsfăța tenul cu Beautyceutic va înțelege ce înseamnă luxul în cele mai mici detalii .
Magazinul rămâne deschis publicului larg de luni până duminică, 10:00-22:00 și oferă o zonă cu totul specială de testat parfumurile.
Prețurile pornesc de la 110 lei pentru parfumurile de tip travel, 10 ml și ajung pana la maximum 690 lei pentru parfumul Adulther format 50 ml, parfum ce a urcat rapid în topul de preferințe și vânzare.
Pentru detalii suplimentare, va rugam sa accesați site-urile celor două mărci sau să ne contactați pe coordonatele de mai jos:
- Maison Olfactif: https://www.maisonolfactif.com/ro/
- Beautyceutic: https://www.beautyceutic.com/ro/