Caroli a actualizat cu continut relevant platforma Casa Carolistilor (www.casacarolistilor.ro) si lansează o nouă secţiune online care vine în întâmpinarea părinţilor cu sfaturi utile de parenting si nutritie de la specialişti renumiti in domeniu.
Prin intermediul noii sectiuni, Caroli oferă mămicilor sfaturi utile, informaţii despre o alimentatie echilibrată, dar şi sfaturi în vederea dezvoltării armonioase a copiilor şi a reintroducerii „timpului de calitate petrecut la masa în familie”.
“Lansata anul trecut ca un instrument de fidelizare a consumatorilor nostri, platforma Casa Carolistilor se actualizeaza anul acesta cu informatii si sfaturi despre o dieta echilibrata si un stil de viata sanatos. Astfel, am început colaborarea cu specialişti în parenting, doctori nutriţionişti renumiti, bloggeri, dar şi cu mămici cu experienţă, pentru că ne dorim să informăm corect consumatorii noştri si să venim în întâmpinarea lor cu informatii utile despre creşterea copiilor, dar si despre mentinerea unui stil de viata echilibrat. Pe www.casacarolistilor.ro, toate aceste informatii vor fi comunicate in sectiunea Blog!” a declarat Ana-Maria Băjan, Marketing Director Caroli Foods Group.
In noua secţiune online (http://www.casacarolistilor.ro/blog.php), părinţii vor putea afla ce presupune o dietă echilibrată, care sunt beneficiile consumului de carne, care sunt cantităţile de alimente recomandate în funcţie de vârstă, ce produse este bine să consumăm şi cu ce frecvenţă, dar şi sfaturi interesante despre educaţie şi parenting.
Pe lângă sfaturile de la specialişti, pe această platformă, va fi integrată şi o secţiune ce va avea conţinut video cu vedete mamici, medici nutriţionişti, specialişti în creşterea şi dezvoltarea copiilor . Aici, consumatorii vor putea urmări interviuri în care îşi vor vedea vedetele preferate în atmosfera de acasă şi vor putea afla care sunt preferinţele acestora în ceea ce priveşte alimentaţia şi dieta copiilor lor.
Caroli Foods Group, liderul pieței de mezeluri din țara noastra, şi-a propus încă de la înfiinţare să devină una dintre mărcile româneşti de suflet, un nume pe care consumatorii să îl îndrăgească şi în care să aibă încredere. Caroli este alegerea preferată a consumatorilor din România pentru mesele în familie, la serviciu sau între prieteni, oferind peste 70 de sortimente de mezeluri pline de savoare, autentice si bogate în carne.
Grupul Caroli Foods a devenit liderul pieţei de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro și Sissi. Grupul Caroli Foods îşi propune adoptarea calităţii ca şi stil de viaţă, inovarea continuă a portofoliului de produse şi dezvoltarea unei relaţii de încredere cu consumatorii şi partenerii săi.