Dieta indiană: cum slăbești în numai 7 zile

Iulia Mirică
dieta indiană

Dieta indiană te ajută să slăbești într-o săptămână

Dacă ai încercat diferite trucuri pentru a slăbi, dar nu ai reușit să ajungi exact la rezultatele propuse, probabil că nu ai urmat dieta corespunzătoare sau nu ai reușit să o duci până la capăt. Însă dieta indiană presupune un regim divizat în 7 zile, care nu îți va da ocazia să te plictisești de el sau motive să nu-l urmezi până la capăt. Dieta indiană se bazează pe un plan care nu are ca scop final doar pierderea în greutate, ci și menținerea unui corp proporționat și în formă. Cu ajutorul său, vei reuși să slăbești între 5 și 8 kilograme într-o săptămână, să redai strălucirea pielii, să elimini toxinele din corp.

Dieta indiană – Ziua 1

Prima zi este întotdeauna cea mai dificilă. Va trebui să stai departe de orice pofte, deoarece vei consuma doar fructe în această zi, de evitat fiind strugurii, bananele și fructele de mango. Poți consuma în ce cantități dorești, recomandate fiind pepenele, limetele, merele, căpșunele și rodiile. Poți mânca și de 20 de ori pe zi, dar doar fructe.

Dieta indiană – Ziua 2

A doua zi a acestei diete este dedicată legumelor. Fie că este vorba de legume crude sau fierte, îți poți începe ziua cu un cartof fiert, cu o linguriță de unt, pentru a-i da organismului energia și carbohidrații necesari pentru întreaga zi. După aceasta, va trebui să te axezi doar pe legume, întreaga zi. Este de ajuns un singur cartof în această zi și poți condimenta cu puțin oregano sau busuioc legumele. Vei reuși să asimilezi fibre și nutrienți importanți.

Dieta indiană – Ziua 3

Ziua trei este o combinație între primele două zile ale dietei – fructe și legume. Poți consuma orice cantități, atâta timp cât bei și multă apă. Este recomandat să eviți cartofii, deoarece poți lua aportul de carbohidrați din fructe.

Dieta indiană – Ziua 4

În primele 3 zile nu ai avut voie să consumi banane, dar în cea de-a 4 zi ai libertatea de a mânca până la 6 banane, pentru a beneficia de potasiul și sodiul din ele. Poți bea 4 pahare cu lapte și servi și o supă diluată. Aceasta ar trebui să conțină ceapă, usturoi, roșii și ardei gras.

Dieta indiană – Ziua 5

Ziua a cincea a dietei ți se va părea un festival. Te poți bucura de roșii, varză și brânză de vaci, din care indienii fac un fel de mâncare denumit paneer. Poți adăuga, de asemenea, și bucăți de soia în această masă. Se face o supă delicioasă cu ingredientele enunțate mai sus. De asemenea, se crește și consumul de apă. Această zi te ajută să cureți corpul de acidul uric.

Dieta indiană – Ziua 6

Cea de-a șasea zi nu este foarte diferită de ziua 5. Poți mânca varză, brânză de vaci și alte legume, dar fără roșii. Legumele asigură aportul de vitamine și fibre necesar organismului. Continuă să consumi multă apă.

Dieta indiană – Ziua 7

Ultima zi a dietei indiene este și cea mai importantă. Poți consuma sucuri naturale de fructe, o cană de orez brun și alte legume pe care vrei să le mănânci. Bineînțeles, vei completa dieta pentru această zi cu apă.

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.

Îți recomandăm și

Te-ar mai putea interesa