Documentarul „ORA LIPSĂ”, realizat de site-ul Totul Despre Mame, la initiațiva brandului Philips Avent și a agenției de media OMD, a fost premiat cu GOLD la categoria Best Content Marketing Campaign și SILVER la categoria Best Video Creativity în cadrul galei Webstock Awards -competiția locală dedicată campaniilor online și a proiectelor în social media.
“ORA LIPSĂ”a captat atenția juriului prin abordarea autentică și prin impactul pe care l-a avut asupra publicului. Documentarul, precum și campania derulată în jurul său, au adus în prim-plan o realitate cu care se confruntă majoritatea mamelor din România: lipsa timpului.
Documentarul a fost realizat pornind de la un studiu Philips Avent, din care reiese că 2 din 3 mame au mai puțin de o oră pe zi doar pentru ele, studiu din care s-a născut noua poziționare globală Philips Avent – Share The Care.
Jurnaliștii Totul Despre Mame și echipa de producție video a ZYX Publishing Group, creaZYX, au expus transparent, prin intermediul editorialelor si al documentarului, poveștile reale a 3 mame din România, cu frumosul și greul, cu provocările zilnice și cu asumarea de a vorbi deschis despre ce înseamnă, de fapt, să fii mamă și cum să avem grijă noi, ca societate, de timpul mamelor.
Campania a avut un impact real, reușind să aducă în prim-plan o problemă actuală, oferind, în același timp, oportunitatea pentru discuții empatice și soluții dedicate mamelor.
Să facem documentarul <<Ora lipsă>> a fost ocazia să arătăm încă o dată că jurnalismul premium și standardele editoriale ale site-ului Totul Despre Mame sunt cele care fac diferența. Alături de echipa CreaZYX, am reușit să spunem o mică parte din povestea nenuanțată a mamelor și a străduinței lor zilnice de a fi omul pe care copilul lor se poate baza. Zi și noapte.
Mamele au nevoie de adevăr, de ochi care să le vadă și de urechi care să le asculte, de solidaritate, empatie, sprijin și grijă. E datoria jurnaliștilor să pună adevărul în fața publicului și să vorbească despre subiectele sensibile, pe care tindem să le bagatelizăm. Ascultați mamele, au nevoie de noi toți! Priviți <<Ora lipsă>> și sperăm să vă fie mai limpede viața de zi cu zi a mamelor.
Liviana Conțelman, Publisher Life&Style Division ZYX Publishing Group
Documentarul ORA LIPSĂ este o inițiativă creativă locală, creată pentru a duce mai departe mesajul campaniei Philips Avent – Share the Care. Campania vorbește despre responsabilitatea noastră comună de a susține mamele și familiile din România, iar ORA LIPSĂ arată, fără filtre, realitatea de zi cu zi a mamelor și nevoia lor de sprijin autentic.
Ca părinte, înțeleg din propria experiență cât de necesar este acest sprijin, iar această campanie m-a motivat să aduc în prim-plan mesajul. Documentarul nu este doar un proiect, ci un apel deschis către societate să înțeleagă cât de vital este să oferim timp și susținere mamelor.
Recunoașterea la Webstock Awards ne confirmă că munca noastră are ecou în inimile oamenilor și ne îndeamnă să continuăm să aducem aceste subiecte esențiale în spațiul public.
Ana-Maria Postolache, Consumer & Professional Marketing Manager, Mother & Child Care – Philips Romania.
Pentru noi, echipa OMD, documentarul “ORA LIPSĂ” este mai mult decât o campanie de succes, este un proiect de suflet, care ne amintește că dincolo de performanta care ne definește în lumea cifrelor, suntem o echipa creativă, care poate iniția proiecte durabile, care să schimbe perceptii și să indemne la acțiune. Iar asta se întâmplă doar atunci când oamenii talentați și pasionați de ceea ce fac, precum partenerii noștri, cred 100% în idee și îi dau viață. Pentru că mamele au nevoie să se facă auzite și merită să li se ofere grijă și timp de către noi toți.
Dana Papuc (Constantin), Head of Innovation, OMD Romania.
Premiile obținute la Webstock Awards subliniază succesul colaborării dintre OMD, Totul Despre Mame și Philips și reafirmă angajamentul tuturor părților implicate de a aduce în fața publicului conținut relevant, educativ și de impact.
Echipele care au realizat campania:
PHILIPS Romania:
- Valeria Petcu – Marketing Director,
- Ana-Maria Postolache – Marketing Manager, MCC Category
- Cristina Daniela Ciorăscu -Campaign Performance Manager
- Vlad Miruna-Ilinca – Digital Marketing Specialist
OMD Romania:
- Dana Papuc (Constantin) – Head of Innovation
- Ioana Corcodel – Media Director
- Anca Boia – Digital Account Manager
- Cristian Preda – Digital Manager
- Andreea Mihăeș – Account Executive
CreaZYX:
- Alex Varninschi – Regizor, imagine și montaj
- Oana Moisil – Scenarist, Jurnalist Independent
- Radu Rusu – Editor Sunet
- Ioana Staicu – Graphic Designer
ZYX Publishing Group:
- Olivia Cristina Găburici – Redactor-șef totuldespremame.ro
- Mihai Popescu – Creative Director
- Liviana Conțelman – Project Manager
- Monica Eremia – Sales Manager
FCB Bucharest:
- Alina Ștefan – PR Director
- Bianca Croitoru – PR & Influencers Manager
Despre Totul Despre Mame
Totul Despre Mame este una dintre cele mai mari platforme de parenting din România, care oferă informații valoroase și resurse pentru mame, de la sănătate și educație, până la lifestyle și suport emoțional. Totul despre Mame face parte din trustul ZYX Publishing Group, alături de HotNews, Golazo, B365, Smartliving, Lovedeco, StartupCafe, Panorama și studioul de producție video creaZYX.
Despre ZYX Publishing Group
Zyx Publishing Group este trustul de presă din care fac parte HotNews, StartupCafe, Panorama, B365, Totul despre Mame, SmartLiving, LoveDeco și Golazo. Misiunea noastră este să oferim cititorilor conținut relevant, corect, ancorat în realitate, fără sa ne abatem de la principiile cu care am pornit pe acest drum: integritate și curaj, servind interesul public.
Despre creaZYX
creaZYX este studioul de producție video creativ din cadrul ZYX Publishing Group. creaZYX este recunoscut pentru expertiza sa în conținut vizual captivant și proiecte de impact, atât în zona de parenting, cât și în zona medicală, de prezentare de produs sau de aftermovie la evenimente. Cu o echipă de profesioniști pasionați de storytelling, creaZYX aduce la viață povești autentice, transformând ideile în campanii video care rezonează profund cu publicul.