Păpuşile Barbie vor arăta (și) ca niște femei normale

Raluca Dumitrică
barbie-totul-despre-mame

    Compania producătoare a anunţat că Barbie va arăta (și) ca o femeie normală. În sfârșit!

    După ce compania Mattel a lansat în anul 1959 păpuşa Barbie blondă, slabă şi longilină, cu talie mică şi bust proeminent, păpuşă ce a făcut furori la nivel mondial şi a devenit una dintre cele mai vândute jucării din lume, anul 2016 aduce pe piaţă păpuşi Barbie în variante mai apropiate de realitate. Adică inclusiv plinuțe!

    Noua linie de păpuşi Barbie va reflectă o gama variată a frumuseţii actuale, prezentând păpuşi ale căror feţe şi corpuri vor promova o imagine de sine sănătoasă şi reală, astfel încât fetiţele care se joacă cu Barbie să poată găsi o păpuşă cu siluetă mai apropiată de realitate.

    Citește și: Invazia jucăriilor

    Noua Barbie va apărea în patru variante corporale şi şapte tonuri de piele

    Compania producătoare a mai anunţat că noua Barbie va fi disponibilă începând cu această primăvară în patru variante corporale, curvy (voluptoasă), tall (înaltă) şi petite (mignonă), pe lângă cea originală, şi şapte tonuri de piele, toate având ca scop reflectarea diversităţii celor care se joacă cu păpuşile. Noile jucării vor avea şi 22 de culori de ochi, 24 de noi coafuri, printre care se vor află afro, păr creţ şi roşcat, păr albastru, şi nenumărate variante de ţinute şi accesorii ce vor putea fi combinate în felurite moduri. În urma acestei schimbări de imagine de produs, considerată cea mai mare din istoria companiei Mattel, în total 33 de noi păpuşi îşi vor face în curând loc în rafturile magazinelor reale şi virtuale de pe mapamond.

    „Suntem entuziasmați că schimbăm, la propriu, faţa brandului – aceste noi păpuşi reprezintă o linie care e mai aproape de lumea pe care fetiţele o văd, iar varietatea tipurilor corporale, a tonurilor pielii şi a stilurilor le permite fetelor să îşi găsească o păpuşă care să li se potrivească. Credem că avem o responsabilitate faţă de fetiţe şi de părinţii lor să înfăţiăşm o varietate cât mai mare a frumuseţii”, a declarat Evelyn Mazzocco, vicepreşedinte senior şi general manager la Barbie.

    Barbie, o păpuşă foarte populară

    Aşteptările comerciale ale noii Barbie, care apare şi pe coperta ultimului număr al revistei Time, ca parte a campaniei de promovare a noilor produse, sunt foarte mari, varianta 2016 fiind privită cu optimism la capitolul vânzări de echipa producătoare. În prezent, trei păpuşi Barbie se vând în fiecare secundă, iar succesul preconizat pentru gama din acest an poate să crească uşor această cifră.
    Compania mai speră că noua gama de păpuşi să fie şi pe placul mamelor din generaţia milenianilor, adică mamele născute începând cu prima parte a anilor 1980, care sunt mai conştiente din punct de vedere social şi care au avut o atitudine nu tocmai fericită legată de proporţiile nerealiste ale formatului original al păpuşii.

    Foto: barbie.com

    Citește și:
    Copiii și stima de sine
    Ce fac dacă vrea o jucărie scumpă?
    Jucăriile şi stereotipurile de gen

    Îți recomandăm și

    Te-ar mai putea interesa